Pavel Jašek

Pavel Jašek Web analytics specialist

Webová analytika podruhé, podaná docela jiným způsobem. Pavel dokáže, že pokročilé nastavení v Google Analytics je možná výhradou expertů a fajnšmekrů, ale uvažovat o něm má význam mnohem častěji, než myslíte.

Linkedin Twitter Facebook Blog

Pomezí webové analytiky a „těch opravdových“ dat

Délka: +/- 30 minut
11:40 - 12:10 sobota

Online marketing by měl hýbat byznysem a vyhodnocování kampaní tomu tedy musí odpovídat. Jistě nemůžete být placeni podle míry prokliku inzerátů či pouhého počtu návštěv přivedených na web. Posuňte sledování ukazatelů a celou svou webovou analytiku do důležitější role. Poznejte „ta opravdová“ data. Naučte se, jak vyhodnocovat zisk od svých zákazníků. Pokročte dál a segmentujte zákazníky. Na přednášce poznáte konkrétní příklady i praktické možnosti realizace přes Google Universal Analytics. Brzy pochopíte, u kterých návštěvníků vůbec nelze očekávat konverzi. Proniknete do magického slůvka „kohorty“ a porozumíte dlouhodobým dopadům marketingových kampaní a odlišnostem mezi různými zákaznickými skupinami.

Přednáška v bodech

  • Google Universal Analytics prakticky
  • Naučíte se pracovat s reálnými daty
  • Poznejte, jak segmentovat zákazníky
  • Význam a přínos slova konverze