Webová analytika podruhé, podaná docela jiným způsobem. Pavel dokáže, že pokročilé nastavení v Google Analytics je možná výhradou expertů a fajnšmekrů, ale uvažovat o něm má význam mnohem častěji, než myslíte.
Online marketing by měl hýbat byznysem a vyhodnocování kampaní tomu tedy musí odpovídat. Jistě nemůžete být placeni podle míry prokliku inzerátů či pouhého počtu návštěv přivedených na web. Posuňte sledování ukazatelů a celou svou webovou analytiku do důležitější role. Poznejte „ta opravdová“ data. Naučte se, jak vyhodnocovat zisk od svých zákazníků. Pokročte dál a segmentujte zákazníky. Na přednášce poznáte konkrétní příklady i praktické možnosti realizace přes Google Universal Analytics. Brzy pochopíte, u kterých návštěvníků vůbec nelze očekávat konverzi. Proniknete do magického slůvka „kohorty“ a porozumíte dlouhodobým dopadům marketingových kampaní a odlišnostem mezi různými zákaznickými skupinami.