Michael King

Michael King Specialista Inbound Marketingu.

Ředitel inbound marketingu v ww.iAcquire.com. Mluví výhradně o vlastních projektech, odkrývá data a nebojí se o ně. Bude-li inbound marketing v listopadu ještě sexy, jeho přednáška bude terno.

Linkedin Twitter Blog

Jak se vypořádat s (Not Provided)

Délka: +/- 30 minut
12:15 - 12:45 pátek

Nedávno přestal Google zobrazovat data o klíčových slovech z organického vyhledávání. Komunita SEO odborníků nyní řeší, jak údaje o klíčových slovech alespoň částečně získat zpět pomocí různých „hacků“ a chytrých řešení. Přiznejme si ale skutečnost. Doba snadného vhledu do záměrů návštěvníka webu je pryč. Musíme proto hledat nové cesty k porozumění potřeb návštěvníků přicházejících z vyhledávačů. Mike King nám představí jeho vlastní řešení, které spočívá na několika originálních metodách a technikách, využívající různé zdroje dat.

Přednáška v bodech

  • Jak v analýze přejít z explicitního k implicitnímu záměru návštěvníka
  • Jak vytvořit kohorty a pracovat s nimi v hloubkové analýze
  • Jak měřit kohorty v Google Analytics
  • Jak provádět uživatelsky řízený průzkum klíčových slov
  • Jak nyní vytvářet obsahovou strategii pro různé cílové skupiny návštěvníků