Vyrábíme virál pro Marketing Festival 2014
Délka: +/- 120 minut
Míst: 20
Chcete se naučit, jak vytvořit virální video s miliony shlédnutí? Připojte se k tomuto workshopu a rozhodněte, jaký je nejlepší koncept virálního videa pro příští ročník Marketing Festivalu! Naučíte se tak základní principy pro tvorbu virálních videí na reálném příkladu.
Vzpomínáte si na video cyklisty na D1 (https://vimeo.com/39413507)? Vytvoříme anatomii tohoto virálu a podíváme se na něco zpoza jeho scény.
Potom se vrhneme na další úkoly. Zjistíme, kdo je cílovým publikem, co mu chceme sdělit, co s rozpočtem, navážeme spolupráci s nejlepšími kreativci z Videoflot (platforma pro výrobu videí a obchod s video reklamou) a vybereme to nejlepší.
Workshop v bodech
- Co je virální video? Trocha teorie, základní principy virality,
případová studie.
- Co chceme? Specifikaci požadavků pro virální video na Marketing
Festival.
- Reálná komunikace s největší komunitou tvůrců videí a reklam
z Videoflot.com: Tvůrci zašlou koncepty videí a my jim dáme zpětnou vazbu
nebo další nápady.
- Výběr nejlepších nápadů: Nakonec vybereme ty nejlepší nápady a
jeden z nich se možná dostane i do skutečné produkce, takže uvidíte
reálné výsledky.
- První tři nápady budou odměněny skvělými cenami:
- 1. Kamerka GoPro (http://gopro.com/…lack-edition)
- 2. Lístek na další ročník Marketing Festivalu
- 3. Tričko Videoflot
Účásti na workshopu příjdete o tyto přednášky: