Petr Bureš

Petr Bureš Senior PPC campaign specialist

Petr má 6 let praxe ve správě kampaní v BM a je specialista na všechny typy kampaní v Reklamní síti Google. Zkušenosti získal s projekty velkých klientů typu Tescoma, Oriflame, Ikea, Sherlog a dalších.

Twitter

Jak vytěžit z remarketingu a kampaní v Reklamní síti Google maximum

Délka: +/- 120 minut Míst: 20
14:00 - 16:00 pátek

Neustále kolem sebe slyšíte pět ódy na kampaně v Reklamní síti Google? O maximální efektivitě těchto kampaní s minimálními náklady a přesným cílením čtete každý den v odborných článcích? Ale nevíte, jak začít? Chcete-li se vyvarovat začátečnickým chybám, tak si přijďte poslechnout náš workshop. Čekají vás dvě hodiny plné praktických ukázek a rad, jak vytvořit kampaň, kterou bude radost spravovat. Víme, jak nejlépe vytěžit maximum z kampaní v Reklamní síti Google. A rádi se s vámi o tipy a rady, jak na to, podělíme. Stačí se už jen přihlásit.

Workshop v bodech

  • Seznámení s Reklamní sítí Google (GDN) a jednotlivými typy kampaní
  • Druhy remarketingu a jejich použití
  • Strategie kampaní na praktických ukázkách a případové studie (min. 6)
  • Začátečnické chyby a jak se jim vyvarovat
  • Diskuze, zodpovídání dotazů