Jan Zdarsa

Jan Zdarsa Produktový konzultant

Jablíčkář.cz, Ogilvy, Google... cesta Jana Zdarsy online světem není nuda. Na festival přijde předat aktuální zkušenosti s Google reklamou a svůj vhled do oblasti dynamických reklam, o jejichž spouštění se aktuálně v Česku stará právě on.

Linkedin Twitter Facebook Blog

Display reklama jako nástroj výkonnostního marketingu

Délka: +/- 30 minut
10:10 - 10:40 pátek

Display reklama může být efektivnější než vaše kampaně ve vyhledávání. Klíč k úspěchu je snadný – stačí zobrazit relevantní reklamu správným uživatelům ve správný čas. Odrazovým můstkem je nejen správa vašich vlastních dat, ale také správné využití dat třetích stran. I v tomto případě nesmíte zapomínat na personalizovanou kreativu. Poslechněte si, jaké inovace přinesl Google v posledních měsících a jak plánuje tyto inovace naplno využít ve svých kampaních.

Přednáška v bodech

  • Jak na správné sbírání a využití 1st party dat
  • 3rd party data vás nespasí, ale jejich kombinace přináší výsledky
  • Dynamická kreativa ulehčí týmu grafiků
  • Zjistěte, kdo jsou lidé, kteří chodí na vaše stránky
  • Všechny poznatky využijte ve vašich AdWords kampaních